Essence |Merry Berry| Highlighter + Nagellak

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee Essence producten in de Merry Berry collectie.

Ik liep laats door het Kruitvat en zag dat Essence weer een nieuwe Limited Editon lijn had genaamd ‘Merry Berry’. Ik vond de producten er mooi uitzien, maar er zat niet veel tussen wat echt bij mij paste, behalve de Highlighter en een paarse nagellak.

De Highlighter viel mij op door het mooie sterren patroon. In het dagelijkse leven gebruik ik eigenlijk geen highlighter of blush, maar op een feestje of speciale gelegenheid vind ik het wel leuk en mooi.

|I Love My Golden Pumps| €3,39
DSCN2607.JPG

DSCN2611.JPG

Het is een campagne-kleurige highlighter, met licht gouden glitters die ik erg mooi vind.

DSCN2699.JPG

Als tweede kocht ik de donker paarse nagellak. Ik had nog niet zo’n kleur, en ik vond hem er mooi uitzien met de gouden letters en ronde dop.

|The Masked Ball| €1,99
DSCN2680.JPG

Helaas is de kleur anders dan die er in het potje uitziet. Ik had twee laagjes aangebracht.
Je ziet er nog wel wat paars in terug, maar hij neigt meer naar zwart. Het aanbrengen gaat met het rechte kwastje opzich wel goed, maar door de ronde dop is hij lastig vast te houden. Ik vind de kwaliteit niet zo goed. De lak chipt snel, en ik vind overal kleine stukjes nagellak.

DSCN2652.JPG

Je kunt Essence kopen bij Kruidvat en Trekpleister.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Essence |Merry Berry| Highlighter + Nagellak

Geef een reactie

