Two Things |Kerstfilms|

Inspiratie, Tip

Hoi!

🎄Merry Christmas!🎅

Tijdens de kerst vind ik het leuk en gezellig om kerstfilms te kijken. In deze blogpost laat ik twee films zien die ik graag kijk.

De eerst film heb ik vorig jaar voor het eerst gezien, en ik vond hem erg leuk. Hij heet ‘A Princess For Christmas’.
DSCN2400

Het gaat over Jules Day, die sinds twee jaar noodgedwongen voor haar neefje en nichtje moet zorgen, nadat hun ouders overlijden. Haar leven is een chaos, maar ze wil de kinderen wel een leuke kerst bezorgen. Dan krijgen ze een uitnodiging van een uit het oog verloren familielid om naar Castleburry Hall te komen, waar ze kerst zullen vieren. De mensen zijn daar rijk en koninklijk, en dat is Jules niet. Als Jules de charmante Prins Ashton ontmoet, wordt het verblijf op het kasteel een stuk leuker – tot ze zijn verloofde ontmoet, zichzelf begint af te vragen of verschillen in afkomst ware liefde in de weg staan..

De film is een beetje voorspelbaar, maar bij een kerstfilm vind ik dat minder storend dan bij een gewone film. Het is een echte leuke en gezellige kerstfilm.
Zie hier de trailer:

De tweede film die ik erg leuk vind om te kijken is ‘The 12 Dogs Of Christmas’.
DSCN2404

De film gaat over Emma O’Conner die geen leuke kerst lijkt te krijgen. Haar moeder is overleden en haar vader is werkloos, waardoor hij niet voor haar kan zorgen. Daarom moet ze naar tante Delores. Maar als ze daar eenmaal aankomt blijkt zij helemaal niet welkom te zijn. Wie nog meer niet welkom zijn, zijn de honden in de stad. De burgemeester wil namelijk een wet tegen honden invoeren. Cathy Stevens, een vrouw die honden uit het hele land opvangt en verzorgt, is het daar niet mee eens. Samen met vrienden en honden organiseert Emma een kerstuitvoering. Op deze manier probeert ze de honden en zichzelf te redden.

Ook deze film is best voorstelbaar, maar dat maakt hem niet minder leuk. Ik vind de honden in de film erg schattig, en het einde zal je nog wel even in je hoofd hebben.
Bekijk hier de trailer:

Dit waren de twee kerstfilms! Heb jij ze al eens gezien? Of heb je een andere favoriet? Laat vooral weten!

Xoxo Saspiration

 

2 gedachtes over “Two Things |Kerstfilms|

Geef een reactie

