Oreo |Pumpkin Spice|

Food, Tip

Hoi!

Zoals je misschien wel weet zijn er verschillende soorten Oreo smaken te koop. Ik vind Oreo’s erg lekker en heb al drie aparte smaken geprobeerd: Mint, Pindakaas en Birthday Cake.
Nu kreeg ik voor Kerst een hele speciale smaak: Oreo Pumpkin Spice.
Ik ben gek op de Pumpkin Spice Latte van Starbucks en vind het erg leuk dat Oreo deze smaak heeft uitgebracht.

DSCN2797.JPG
Ik zag dit pakje bij de Afro Indian Market in Den Haag, en vond het een leuk cadeautje voor de Kerst. Het is een Limited Edition smaak, die ik goed vind passen bij de herfst/winter. Een pakje Oreo’s met een speciale smaak kost ā‚¬6,95.

DSCN2800.JPG
De Oreo’s zitten in een plastic bakje. Bij de meeste Oreo’s is de verpakking hersluitbaar, maar bij deze helaas niet. Je moet ze na het openen dus in een ander bakje bewaren. Er zitten 21 Oreo’s in.

DSCN2806.JPG

De Pumpkin Spice Creme is lekker dik en mooi oranje. Het koekje is lichtbruin met het bekende Oreo logo erop.

Ooh wat ik deze Oreo lekker! Dit is echt een nieuwe favoriet! De smaak heeft iets herkenbaars. Je proeft duidelijk kaneel, maar ook iets dat wat weg heeft van een appeltaart. Hij heeft een zoetige smaak die ik erg lekker vind, maar ook een kruidige smaak. Ja, dit is een succes!

Xoxo Saspiration

9 gedachtes over “Oreo |Pumpkin Spice|

Geef een reactie

