The Sting |Suade Biker Jacket|

Fashion, Inspiratie

Hoi!

Happy New Year!!

Misschien ken je het wel, als je naar iets specifieks opzoek bent, kun je het niet vinden, en als je niet naar opzoek bent, zie je het ineens wel.

Dat had ik met dit jasje. Ik had al een tijdje in m’n hoofd dat ik graag een mooi jasje zou willen hebben die ik voor alles aan zou kunnen doen. Van een normale schooldag, naar een dag shoppen of een speciale gelegenheid. En vaak zag ik in de kledingwinkels dan wel mooie leren jasjes, maar die kwamen vaak maar tot boven m’n heup, terwijl ik juist een langere zocht. En de prijzen waren ook niet altijd even leuk.

Máár toen ik laatst aan het zoeken was in The Sting naar leuke kleding voor mijn zusje zag ik hem hangen. Een mooi zwart (nep) suède jack met ritsen en een mooie lengte. Yes!! Ik heb hem toen alleen bekeken en niet aangepast, omdat ik op dat moment niet naar kleding voor mezelf opzoek was. Ik bleef er maar aan denken dat ik waarschijnlijk geen beter jasje zou vinden, en heb hem uiteindelijk toch gekocht.DSCN2855.JPG

Het jack is van het merk ‘Seven Sisters’. Er zitten zilveren details op die ik mooi vind. Links zitten twee ritsen met twee kleine zakken, en rechts zit ook een rits met een zak. Op de kraag zitten drukknopjes en op de schouders zitten nog bandjes met drukknopjes. Onderaan de jas zit een riem, die je als je wilt eraf kun halen.

DSCN2918

Het jack kan gewoon in de wasmachine worden gewassen en hij mag gestreken worden.
Ik ben echt heel erg blij met dit jack en ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

De prijs is €59,95.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “The Sting |Suade Biker Jacket|

Geef een reactie

