Parfum |Ari – Ariana Grande|

Parfum

Hoi!

Vandaag een blogpost over de parfum die Ariana Grande heeft uitgebracht: ‘Ari’.

Ik had al veel goede reacties over dit parfum gehoord, en mijn zusje en ik werden nieuwsgierig. We zijn hem in de winkel gaan testen, en vonden hem erg lekker ruiken. Uiteindelijk kreeg mijn zusje hem voor Kerst.

DSCN2823.JPG
De doos waar het parfum inzit vind ik er mooi uitzien. Er staan twee foto’s op van Ariana en op de andere vlakken de naam van het Parfum en gouden details.

Het flesje vind ik er ook erg mooi uitzien. Wat het meeste opvalt is natuurlijk het zachte witte bolletje. Ook de rosé gouden dop en het roze kleurige parfum vind ik mooi bij elkaar passen.DSCN2829.JPG

Volgens Douglas zitten de volgende ingrediënten in het parfum:
Topnoten: peer, roze pompelmoes en framboos.
Hartnoten: lelietjes-van-dalen, rozenknoppen, vanille orchidee.
Basisnoten: marshmallow, romige muskus, licht hout.

Het parfum is ruikt zoet en bloemig. De marshmallow en de vanille ruik ik het meest, maar er zit ook nog een lichte kersen geur aan. Ik vind dat Ari prima gedragen kan worden overdag, maar het is ook een goede avond geur. Het is een lekkere meisjes achtige vrouwelijke geur die je lang blijft ruiken.

Dit flesje bevat 30 ml. en kost €29,95.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

