Lady Speed Stick + Secret

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee deodorant merken die ik erg fijn vind de laatste tijd.

Misschien heb je er al is wat over gehoord: de Lady Speed Stick. Veel mensen vind het een goede deodorant, maar hij is wat lastig verkrijgbaar.
Mascha van Beautygloss.nl had het een keer over deze deodorant, en dat hij te koop was in de Afro winkel in Den Haag. Ik werd nieuwsgierig, want ik ben altijd wel opzoek naar fijne deo’s. Ik kocht van de zomer twee geuren en nu ben ik fan.

Ik heb laatst in Den Haag weer twee nieuwe Lady Speed Sticks gekocht in de geuren Powder Fresh en Shower Fresh. Ook kocht ik een stick van een ander merk, namelijk ‘Secret’, in de geur Powder Fresh.

DSCN3043.JPG

Ik vind beide erg fijn. Ik breng het ’s ochtends aan onder mijn oksels, en  moet wel even oppassen voor een witte waas. Daarom doe ik in mijn routine ook eerst deo op, en trek dan bijvoorbeeld mijn spijkerbroek en sokken aan, zodat het even in kan trekken. Als het in is getrokken kun je gewoon je kleding aan doen, en heb je geen last van witte vlekken op je kleding. Het aanbrengen gaat heel gemakkelijk. Aan de onderkant van de stick zit een soort draaidop die ervoor zorgt dat de deodorant omhoog komt.

DSCN3032.JPG

Als ik de hele dag door mijn gewone dingen doe, zoals naar school gaan en werken, heb ik geen last van vieze geuren. Ik ruik aan het einde van de dag zelfs de geur van de Lady Speed stick nog! Met sporten is het wel een iets ander verhaal, want het kan geen transpiratievocht tegenhouden, maar het zorgt er wel voor dat ik nog fris ruik.

Hetzelfde ervaar ik ook met de Secret deodorant, en merk eigenlijk geen verschil tussen de twee merken.

Verder merk ik dat ik minder deodorant hoef aan te brengen dan wanneer ik een spray gebruik. Bij een spraydeodorant heb ik vaker het idee dat ik weer even wat moet aanbrengen, en bij de sticks niet.

De deodorant sticks zijn rond de €5,- wat ik een goede prijs vind aangezien ze uit Amerika naar Nederland zijn getransporteerd. En als ik de prijs vergelijk met de deo crèmes van Dove en Rexona (van €7,95) is deze uiteindelijk goedkoper.

Xoxo Saspiration

4 gedachtes over “Lady Speed Stick + Secret

  1. Ik heb ook erg veel gehoord over de Lady Speed Sticks ja! Jammer genoeg moeilijk te krijgen voor mij, maar zou ze wel eens willen proberen. €5,00 vind ik alsnog best prijzig, maar dat zal wel aan mij liggen 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

