Tag |15 dingen die niemand vraagt|

Tag

Hoi!

Het leek me weer eens leuk om een tag in te vullen. Ik zag de ’15 dingen die niemand vraagt’ tag op jenniefromtheblog, en besloot hem in te vullen. Let’s Go!

1.Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
De deuren van mijn kast zijn altijd dicht als ik slaap.
Ik heb wel altijd het middelste laatje onder de deuren een stukje open staan, omdat het handvat eraf is.

2.Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee eigenlijk nooit, want dat vind ik om de een af andere manier niet netjes. En als ik ze mee zou nemen, gebruik is ze thuis toch niet meer.

2014-08-09 19.52.55.jpg

3.Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Haha nee, ik zou niet goed weten wat ik ermee moest..

4.Gebruik je to-do lijstjes?
Ja soms wel! Als ik bijvoorbeeld voor school veel dingen moet doen, vind ik het fijn op het even op papier te zetten. En als het af is, streep ik het door. Dat voelt altijd goed.

5.Heb je sproeten?
Nee die heb ik niet.

6.Heb je ooit in de bosjes geplast?
Haha nee, dat durf ik nooit, ben dan bang dat ik over mezelf heen pies.

DSC02868.JPG

7.Hoe groot is je bed?
Een gewoon eenpersoons bed, dus niet zo heel groot.

8.Ben je lui?
Ja, eerlijk gezegd wel een beetje. Ik moet vaak eerst de motivatie vinden om iets te doen.

9.Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, de herkansingen/tentamenweek komt er weer aan, en ik heb acht toetsen waar ik voor moet leren. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, en daar word ik toch wel een beetje gek van.

DSCN3081.JPG

10.Kauw je op pennen en potloden?
Nee, dat doe ik nooit. Wel houd ik zo nu en dan een pen/potlood tegen mijn lip als ik nadenk (de achterkant dan).

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee nooit bij gezeten.

12.Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja, soms vind ik dat wel leuk! Een tijdje geleden heb ik de Klokkenluider van de Notre Dam, en Hercules gekeken. Maar ik kijk vaker naar animatiefilms zoals Frozen of Rapunzel.

DSCN3171.JPG

13.Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, dat doe ik nooit.

14.Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, soms wel, maar niet in het openbaar.

15.Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ehm, ongeveer…

Dit waren de 15 vragen! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en vul hem vooral ook zelf in!

Xoxo Saspiration

 

3 gedachtes over “Tag |15 dingen die niemand vraagt|

Geef een reactie

