Keebler |Bite Size M&M Cookies|

Food

Hoi!

Vandaag een kleine blogpost over dit zakje met koekjes dat ik een tijdje geleden kocht in Den Haag. Ik was de Lady Speed Sticks aan het afrekenen bij de Afro winkel toen ik dit zakje met M&M koekjes zag voor €1,-. Ik besloot het mee te nemen.

Ik ben de laatste tijd bezig met leren voor de tentamens en dan heb ik af en toe trek in een snack. Ik had wel zin in een koekje en bedacht me dat ik het zakje met M&M koekjes nog had. Ik opende het zakje en schoot van binnen in de lach. Deze koekjes passen wel een beetje in het kader van de ‘Nailed It’ foto’s op bijvoorbeeld Pinterest of We Heart It.

653700be27277c8ed2ebec9a9352a0a8.jpg bron

Gelukkig viel het in dit geval wel mee, maar ik had er eerlijk gezegd wel iets meer van verwacht.

DSCN3201.JPG

DSCN3204.JPG

De smaak van de koekjes was wel lekker. Ik proefde er pinda’s en chocolade in en ze waren ook goed krokant.
Er zitten zes koekjes in een zakje, wat ik eigenlijk vrij weinig vind.

Ik zou ze niet opnieuw kopen, maar het was leuk om te proberen.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Keebler |Bite Size M&M Cookies|

Geef een reactie

