Morning Routine

Lifestyle

Hoi!

Een paar maanden geleden liet ik mijn avond routine in een blogpost zien. Nu leek het mij ook wel leuk om een ochtend routine te laten zien! In dit geval is het een ochtend voordat ik naar school ga.

Mijn rooster is elke week verschillend, dus het ligt er net aan hoe laat ik die dag moet beginnen. Vandaag stond ik om 8 uur op.
Het eerste wat ik doe als ik wakker word is sokken aandoen. Ik heb heel snel kouden voeten, en van warm bed naar koude kamer is niet fijn haha!

DSCN3288.JPG

Vervolgens loop ik richting de badkamer en pak een handdoek en een washand. Ik maak mijn washandje nat met warm water en pak mijn facewash van Decubal. Ik gebruik ongeveer 1,5 pompje schuim waarmee ik met draaiende beweging mijn gezicht schoon maak. Daarna pak ik het washandje en haal de facewash deppend er weer af. Ik droog mijn gezicht en gebruik de gezichtscrème van Decubal.

DSCN3332.JPG

Na het reinigen en verzorgen van mijn gezicht krul ik mijn wimpers en pak ik de They’re Real mascara van Benefit. Ook gebruik ik een wenkbrauwpotlood van Hema om mijn wenkbrauwen een beetje te vormen en in te vullen.

DSCN3319.JPG

Als ik dat gedaan heb ga ik weer terug naar mijn slaapkamer en breng eerst deodorant aan. Ik gebruik op dit moment een stick  deodorant van het merk ‘Secret’. Daarna ga ik mij aankleden. Mijn intentie is vaak om mijn kleding de avond daarvoor klaar te leggen, maar dat komt er meestal niet van. Ik vind het erg lekker om makkelijke kleding aan te trekken naar school, dus bestaat mijn ‘look of the day’ uit een jeans met een vest of trui en Nike gympen. Soms heb ik vakken waarbij ik sportkleding aan moet hebben, dus die pak ik dan ook meteen en stop ze in mijn rugtas.

Als ik mij heb aangekleed borstel ik m’n haar en breng ik parfum op mijn polsen en in m’n nek aan. In de koudere maanden vind ik Loverdose van Diesel een erg lekkere geur.

Daarna loop ik naar beneden en maak ik een ontbijtje. Ik ben geen grote ontbijter, dus meestal eet ik twee Cracotte crackers en neem ik een kop thee. De laatste tijd vind ik yoghurt met hagelslag ook wel lekker.

Tijdens het ontbijt staat de televisie altijd op het rtl ontbijtnieuws en kijk ik ook verschillende filmpjes op Youtube zoals Vloggloss.

DSCN3312.JPG

Vlak voordat ik naar school ga stop ik een fles drinken, brood en koekjes in m’n rugtas en poets ik mijn tanden. Daarna trek ik mijn schoenen en mijn jas aan en vertrek ik naar school!

DSCN3366.JPG

Dit was mijn ochtend routine, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

P.s. Dit is mijn 100ste blogpost! Yes!

 

7 gedachtes over “Morning Routine

Geef een reactie

