|Films/Series in 2016|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Vandaag een blogpost over een aantal films en series die in 2016 uitkomen, die mij erg leuk lijken, en die ik graag zou willen zien.

Vanished: Left Behind – Next Generation
Ik zag een foto op Instagram over deze film, en dat maakte mij nieuwsgierig. De film gaat over een meisje genaamd Gabby die plotseling volwassen moet worden als alle ouderen verdwijnen. Samen met twee jongens die vechten om haar aandacht dwalen ze door een wereld die vroeger werd geregeerd door de volwassenen. Dit is de Trailer:


The Divergent Series:  Allegiant
Ik heb de eerste twee films van Divergent gezien en die vond ik erg goed. De derde film (part 1) ‘Allegiant’ gaat over avonturen buiten het hek. In de trailer ziet de film er wel anders uit dan de voorgaande films, maar ik hoop dat hij alsnog goed is. Dit is de Trailer:

(16 maart in de bioscoop)

Arrow Seizoen 4
Ik ben groot fan van de serie, en hoop dat seizoen 4 snel beschikbaar is in Nederland. Dit is de trailer van seizoen 4:

Heb je de serie nog nooit gezien? Dan is hier de trailer van het eerste seizoen.

The Shannara Chronicles
Via Vanessa Hudgens haar Instagram zag ik een foto van haar vriend (Austin Butler) dat hij in een nieuwe serie speelt.
Als je de serie Arrow hebt gezien, zie je misschien een oude bekende voorbij komen.

The Flash Seizoen 2
Deze serie gaat over Barry Allen die door onweer is geraakt en daardoor heel hard kan rennen. Ik vond seizoen 1 erg leuk. Er zit actie, spanning, romance, maar ook comedy in. De caracters van Arrow komen af en toe ook voor in deze serie en anders om wat ik erg leuk vind.

Shadowhunters
Er is al een film uitgekomen over dit boek, maar nu is er dus ook een serie.
Het verhaal gaat over Clary Fray die op haar 18e verjaardag ontdekt dat ze afstamt van een lijn Shadowhunters. Zij vechten tegen demonen om de wereld te beschermen. Wanneer haar moeder wordt ontvoerd moet Clary samenwerken met deze Shadowhunters om haar terug te vinden. (Te zien op Netflix)

Dit zijn een aantal films/series die ik graag zou willen zien! Heb jij nog een leuke film/serie tip?

Xoxo Saspiration

(Foto’s via IMDB.com en video’s via Youtube.nl)

 

 

Een gedachte over “|Films/Series in 2016|

Geef een reactie

