|Winter Essentials|

Essentials, Lifestyle

Hoi!

Nu de winter toch echt is begonnen met het vriezen en zo nu en dan de sneeuw erbij, vond ik dat het wel tijd werd voor een blogpost met mijn winter essentials. Ik heb een lijstje gemaakt met een aantal beauty, fashion en lifestyle producten die ik graag in deze koudere tijd gebruik.

DSCN3398.JPG

Mijn winter Essentials bestaat voornamelijk uit warme dingen. Ik heb het snel koud, dus een lekkere warme sjaal, handschoenen, fluffy socks en winterlaarzen komen in de winter goed van pas.

DSCN3405.JPG

Qua beautyproducten vind ik het leuk om in de winter iets warmere kleuren op mijn nagels te hebben. De Miracle Gel nr. 480 (Wine Stock) van Sally Hansen vind ik een erg mooie kleur.
Ik gebruik een lekkere dikke lotion van Nivea na het douchen, omdat mijn huid daarna een beetje droog is. Op de fles staat dat het een body milk is, maar deze lotion heeft geen melkachtige substantie, hij is juist vrij dik. Ik vind hem erg fijn vooral op mijn benen.
Ook vind ik de Zwitsal baby olie erg lekker om op mijn huid te smeren in de winter.

Verder gebruik ik elke dag de Purol zalf. Het is een dikke doorzichtige zalf die je eigenlijk overal voor kunt gebruiken. Ik gebruik hem vooral op m’n lippen, omdat ik het lekker vind dat ze lang vet blijven en ik niet nog vaker op de dag hoef te smeren. De zalf is ook fijn als je een schrale neus hebt van het snuiten wanneer je verkouden bent.

Als laaste gebruik ik elke dag met veel liefde de Loverdose parfum van Diesel. Het is echt mijn favoriete geur voor de winter, een tikje stoer, maar wel vrouwelijk.

DSCN3387.JPG

Mijn favoriete dingen om te doen wanneer het buiten bar en boos weer is, vind ik het heerlijk om een kaarsje aan te zetten, een kopje thee te maken en lekker naar een film of serie te kijken.

Dit waren mijn winter essentials! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en ik ben vooral ook benieuwd naar jou essentials!

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Winter Essentials|

Geef een reactie

