Essie |Virgin Snow|

Beauty

Hoi!

Ik was laatst in de Dio drogist aan het rondneuzen tussen alle make-up. Bij het Essie schap trok deze nagellak mijn aandacht. De nagellak heeft de naam ‘Virgin Snow’ en hoort bij de winter collectie van 2015.

DSCN3423.JPG

De lak viel mij op vanwege het lieve pastel paarse kleurtje. Ik draag niet zo snel (licht) paars of pastel tinten, maar deze vond ik toch wel erg leuk.

DSCN3457.JPG

Essie is een van mijn favoriete nagellak merken. Ik vind het kwastje héél erg fijn, omdat hij breed en niet te lang is waardoor ik gemakkelijk mijn hele nagel snel en precies kan lakken.

DSCN3444.JPG

Ik heb hier twee laagjes van Virgin Snow op. Hij dekt aardig goed, maar op sommige plekken zie ik nog wat kleine lichte plekjes, dus met drie laagjes zou hij het allermooist zijn. Ik vind het een mooie en lieve kleur. Ook al heeft hij een winterse naam, hij zou in de zomer ook heel erg leuk zijn.

De nagellakken van Essie zijn te koop bij Etos, Dio Drogist en Bol.com voor €9,99 en er zit 13,5 ml in het flesje. (Ik zie vaak dat de Essie nagellakken die overblijven van een vorige collectie een 50% korting sticker krijgen, dat is altijd mooi meegenomen!)

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

