Lay’s |Bicky Crisp|

Food

Hoi!

Laatst deed ik boodschappen bij Dirk en toen kwam ik deze Lays chips tegen. Ik had de smaak nog nooit eerder gezien en was er best nieuwsgierig naar, dus besloot ik het te proberen.

Bicky Crisp is een populaire hamburger in België en heeft daar de wedstrijd ‘maak de smaak’ gewonnen. Op de achterkant van de zak staat:
Aardappelchips met milde zoetzure ui- en kruidensmaak.

DSCN3486.JPG

Ik proefde mayonaise, ketchup, augurken en uitjes dus het hele idee van een hamburger klopte wel. Ik vond de chips best lekker en leuk om te proberen, maar ik zou hem niet opnieuw kopen, omdat ik meer houd van de traditionele smaken.

De Bicky Crisp chips is €1,29 en er zit 200 gr. in de zak.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Lay’s |Bicky Crisp|

Geef een reactie

