|MonthSpiration januari|

MonthSpiration

Hoi!

Vandaag weer een MonthSpiration blogpost. In deze post laat ik verschillende producten en items zien op het gebied van beauty, eten, muziek, games en series/films, die ik fijn en leuk vond in januari. Misschien kun je er wat inspiratie en ideeën uit halen.

Beauty:
Decubal Reiniging en Crème
Ik heb over deze twee producten laatst een blogpost geschreven. Ik ben erg tevreden over beide producten en ik gebruik ze elke dag.
DSCN3096.JPG

Eten:
Ik heb deze maand niet echt een favoriet op het gebied van eten. Ik vind de laatste tijd de Knopper koekjes erg lekker.

Muziek:
Matt Simons – Catch & Release

Shawn Mendes & Camila Cabella – I Know What You Did Last Summer

The Weeknd -In The Night

Chris Brown – Fine By Me

Games:
De Sims 4 aan het Werk
Met de kerst heb ik de uitbreiding ‘Aan het werk’ gekregen voor de Sims 4. Ik ben er nu al een tijdje mee aan het spelen, en ik vind het een leuke uitbreiding aan het spel. Je kunt 3 verschillende beroepen kiezen: Wetenschapper, Dokter en Rechercheur. Maar je kunt ook je eigen winkel beginnen. Hierbij kun je denken aan een kledingwinkel, een meubelzaak of een bakker.
26-1-16_17-19-45.png

Series/Films:
Wie is de Mol
Ik volg Wie Is de Mol elke week. Ik doe ook mee aan de app waarop je tegen andere mensen in een poule kunt spelen en punten kunt verdienen als je Mol er nog inzit.
Een erg leuk en soms ook spannend programma waar niets is wat je lijkt..WISDM.jpg bron

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

