Etos |Lime & Mint Shower Foam|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over de Lime & Mint Shower Foam van de Etos Botanical Boost lijn.

Etos heeft nu al een tijdje de ‘Botanical Boost’ lijn in de winkel die bestaat uit 25 producten. Er zijn drie verschillende geuren:
Elderflower & Raspberry
Jasmine & Vanilla
Lime & Mint

Ik koos voor de Shower Foam met de geur Lime & Mint, omdat ik frisse geuren erg lekker vind onder de douche.

DSCN3607.JPG

Op de achterkant van de fles staat:
Luxe douche foam voor een zachte, weldadige reiniging.
Dit product bevat plantextracten van hoogwaardige kwaliteit.
Limoen en munt zijn geliefd vanwege hun frisse, opwekkende geuren. Beide planten staan bekend om hun verfrissende en verwikkende werking.

DSCN3617.JPG

Ik vind de shower foam erg lekker ruiken. Ik denk dat hij vooral lekker is als je een ochtend doucher bent, want de geur is erg verfissend en maakt je meteen wakker.
Je heb niet heel veel nodig om je hele lichaam schoon te maken en de foam verdeeld gemakkelijk.
De fles heeft helaas een lastige dop. Ik moet hard drukken om de foam eruit te krijgen, en als ik genoeg in mijn hand heb komt er alsnog een beetje foam uit.

Na het douchen is mijn huid vrij droog, dus ik moet mij daarna wel even insmeren.

Ik vind de shower foam lekker ruiken, maar verder doet hij vrij weinig voor mijn huid. Ik zou hem niet opnieuw kopen, maar ik ben wel benieuwd geworden naar de andere producten van de lijn.

De Shower Foam kost €4,99.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Etos |Lime & Mint Shower Foam|

  1. Hey! Ik heb je genomineerd voor de liebster award! De bedoeling is dat je de 11 vragen beantwoord die ik voor jou heb gemaakt. De vragen kun je vinden op mijn blog bij de blogpost liebster award (ze staan onderaan) veel succes 🙂 x Liske

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

