Tip |Ready To Sock|

Tip

Hoi!

Vandaag een kleine tip voor als je net als ik snel last hebt van koude voeten!

Normaal draag ik thuis mijn fluffy socks van de Primark én daar overheen nog sloffen, omdat ik eigenlijk altijd wel koude voeten heb. Ik hoorde dat wollen sokken er beter voor kunnen zorgen dat je voeten warm blijven, maar had tot nu toe nog geen wollen sokken gevonden.

Todat ik vorige week met mijn zusje in de America Today liep waar we deze warme sokken zagen.

DSCN3637.JPG

De sokken bestaan voor 45% uit wol wat ervoor zorgt dat je warme voeten houd en er zitten letters aan de onderkant die ervoor zorgen dat je niet uitglijd.

DSCN3631.JPG

Ik was bang dat de sokken zouden kriebelen, maar dat is gelukkig niet zo. Ze zitten erg lekker en ze zijn ook vrij lang.
Normaal heb ik qua schoenmaat maat 39-40, maar 35/38 zitten precies goed.

De sokken zijn afgeprijsd van €10,- naar €5,-.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

