|Liebster Award|

Geen categorie

Hoi!

Ik ben laatst genomineerd door Liske (byliske) voor de Liebster Award. Heel erg bedankt, ik vind het super leuk! De bedoeling is om 11 vragen te beantwoorden en daarna zelf een vragenlijst te bedenken voor de bloggers die jij gaat nomineren. Let’s Go!

1. Waardoor ben je begonnen met bloggen?
Ik wilde al een tijdje een blog beginnen, maar het kwam er nooit echt van. Vorig jaar, in de zomervakantie, had ik wel zin om de poging te wagen en er aan te beginnen, en sindsdien vind ik het heel erg leuk om te doen.

2. Wat is jou favoriete gerecht om te maken?
Ik ben geen fan van koken, maar ik vind het wel leuk om wraps te maken en om taarten en koekjes te bakken.

3. Waarover kan je van jezelf zeggen; Hier ben ik echt goed in!
Oooh dit vind ik altijd zo’n lastige vraag! Ik denk dat ik goed ben in luisteren en fantaseren.

4. Wat zou je doen als de wereld zou vergaan?
Dan zou ik tegen mijn familie en vrienden zeggen dat ik van ze houd, mijn favoriete eten nog eens eten en een leuke film kijken. Haha

5. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Elk seizoen heeft wel weer iets leuks, maar dan ga ik denk toch voor de zomer. Ik heb het idee dat iedereen dan een stukje vrolijker is, je kunt luchtige kleding aan, ijsjes eten en naar het strand.

6. Waarover heb je voor het laatst heel hard om moeten lachen?
Ik keek laatst een video van Furtjuh met Denise waarin ze moderne woorden vragen aan Oma Miep. Bij de eerste 10 seconden kon je me al oprapen.

7. Wat is jou favoriete quote en heeft het wat te maken met jou?
Be Brave
Ik denk dat je altijd moedig moet zijn, en ook af en toe dingen moet doen die je eigenlijk niet durft.

8. Welke app kan je niet missen?
Ik denk dat ik Whatsapp niet kan missen, ik gebruik het elke dag.

9. Wat is de laatste droom die je je kan herinneren?
Pff dat weet ik echt niet meer! Ik onthoud dromen zo slecht.

10. Als je op een zelfde leeftijd kon blijven de rest van je leven, welke leeftijd zou dat dan zijn?
Ik denk dat ik dan 18 jaar zou willen blijven. Op die leeftijd mag en kan je bijna alles.

11. Waar zou je het liefst nog een keer naar toe willen reizen?
Ik zou heel graag nog een keer naar Amerika toe willen.

De bloggers die ik nomineer:
CarmeninZweden
Matt&Shimmer
Yourinspirationworld
LifeofChantalle

De 11 vragen:
1. Wat is het eerste dat je doet als je wakker wordt?
2. Als je vast zat op een onbewoond eiland, wat zouden dan de drie belangrijkste dingen voor je zijn?
3. Wat is je favoriete tv serie?
4. Welke dag in de week vind je het leukst? En waarom?
5. Noem een product waarvan je hoorde dat hij goed was, maar zelf niet goed vond.
6. Wat is je favoriete parfum?
7. Wie of wat zou je willen spelen in een film?
8. Lees je op dit moment een boek? Zo ja welke?
9. Wat is je lievelingskleur?
10. Heb je een favoriete game?
11. Wat is je favoriete taartsmaak?

Veel succes!

Xoxo Saspiration


 

Een gedachte over “|Liebster Award|

Geef een reactie

