Michel et Augustin |Puff Palmiers Butter Cookies|

Food

Hoi!

Vandaag een blogpost over de Puff Palmiers Extra-long Butter Cookies van het merk ‘Michel et Augustin’.

Ik liep laatst door het koekjespad in de Albert Heijn toen ik deze koekjes zag. Er was keuze uit twee varianten: Caramelised Sugar of Chocolate Chip. Natuurlijk koos ik voor de Chocolate Chip en legde hem in de kar.

Ik kende het merk nog niet dus ik ben even op de website gaan rondneuzen.
De Franse Michel en Augustin kennen elkaar vanaf de basisschool. Ze hebben samen een gids gemaakt van de beste bakkerijen in Parijs en zijn daarna samen Michel et Augustin gestart en koekjes gaan bakken. Eerst werden hun producten op één verkooppunt verkocht, maar nu zijn ze in 22 landen verkrijgbaar en hebben ze meer dan 100 producten.

DSCN3672

Ten eerste vind ik de verpakking erg vrolijk en leuk. Toen ik de doos open maakten zag ik een plastic pakketje met drie koekjes. In totaal zitten er vier pakketjes in.

DSCN3676

De koekjes zijn gemaakt van bladerdeeg met aan de zijkant een gesuikerd randje en op de bovenkant kleine stukjes chocolade. Je kunt het een beetje vergelijken met een krakeling.
Ik vind de koekjes erg lekker! Ze zijn lekker knapperig en de smaak van de koekjes met de chocolade is een goede combinatie.

Ze zijn handig om mee te nemen als tussendoortje naar bijvoorbeeld school of werk wat ik een pluspunt vind.

De koekjes zijn te koop bij Albert Heijn voor €2,99. Dit vind ik een vrij hoge prijs, dus dat is wel minder, maar ik zou ze alsnog een keertje willen kopen en ook andere producten willen uitproberen.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Michel et Augustin |Puff Palmiers Butter Cookies|

    1. Ik weet niet of je het al gezien had, maar ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Als je het leuk vind kun je de 11 vragen die ik bedacht heb beantwoorden, en daarna zelf ook bloggers nomineren. Succes! X

      Like

Geef een reactie

