Sweet Pizza |Chocolate Brownie|

Food

Hoi!

Een tijdje geleden vulde ik wat diepvries producten bij de Albert Heijn. Terwijl ik bezig was met vullen zag ik een wel heel aparte pizza liggen in het schap. Namelijk een Chocolade pizza. Ik had het nog nooit gezien of van gehoord, en eerst leek het mij ook helemaal niet lekker. Nu had mijn nieuwsgierigheid toch gewonnen en besloot ik het te proberen.

Op de achterkant van de doos staat in het Engels beschreven hoe je de chocolade pizza moet verwarmen. Ik had hem per ongeluk in het midden van de oven gelegd, maar eigenlijk moet hij helemaal bovenin. Gelukkig maakte dit niet zoveel uit voor het eindresultaat.

Op de pizzabodem zit een chocolade saus (het blijft wel goed op de pizza zitten en druipt er na het bakken niet vanaf) met daarbovenop stukjes brownie en bruine en witte chocoladestukjes.

Sweet Pizza Chocolate Brownie1.jpg

Ik bedacht mij van te voren dat ik het maar niet als pizza moest zien, maar toen ik een stukje at lukte het eigenlijk niet. Door de bodem leg ik meteen de link met een pizza en klopt het geheel met de chocolade niet voor mij.
Eerlijk gezegd hadden ik en mijn zusje na één puntje al genoeg. Ten eerste vult het ontzettend snel, maar ten tweede vonden wij het ook gewoon niet zo’n succes.

Ik vind het leuk verzonnen, maar ik zou het niet meer opnieuw kopen.

Je kunt de Sweet Pizza bij Albert Heijn kopen voor €2,99.
Ze hebben ook een Apple Crumble variant.

Xoxo Saspiration

 

4 gedachtes over “Sweet Pizza |Chocolate Brownie|

Geef een reactie

