Benefit |They’re Real! Mascara|

Beauty

Hoi!

Met de Kerst kreeg ik de They’re Real Mascara van Benefit. Ik had deze mascara al een tijdje op mijn wishlist staan, omdat ik hem daarvoor in mini formaat al had geprobeerd en hem toen erg fijn vond.

DSCN3061.JPG

De mascara komt in een metalen/zilveren huls met ‘They’re Real!’ erop bedrukt.
Ik vind hem er erg mooi en opvallend uitzien.
De borstel heeft heel veel rubberen haartjes. Aan de bovenkant steken deze een beetje omhoog, bedoeld voor de lastige hoekjes en kleinere haartjes.

DSCN3052.JPG

Voordat ik de mascara aanbreng krul ik eerst mijn wimpers met een wimperkruller.

DSCN3836.JPG
DSCN3837.JPG

Dit is het resultaat als ik een laagje ‘They’re Real!’ mascara heb aangebracht.
Wanneer ik de mascara uit de huls haal, blijft er veel mascara hangen aan de bovenkant van de borstel. Dit haal ik eerst weg zodat ik geen enorme klont op mijn wimpers krijg.
De mascara heeft mijn wimpers een beetje verlengt en alle haartjes zwart gekleurd. Helaas zie ik niet zo’n hele mooie krul, en staan sommige wimpers gewoon recht. De mascara heeft mijn wimpers zijn wel gesepareerd.
Gedurende de dag brokkelt de mascara niet af, wat ik heel erg fijn vind.

Ik vind de They’re Real! mascara fijn, omdat hij goed blijft zitten, maar hij doet vrij weinig met mijn wimpers en vanwege de prijs zou ik hem niet snel nog een keer kopen.
Hij kost €26,- en is te koop bij Douglas.

Xoxo Saspiration

9 gedachtes over “Benefit |They’re Real! Mascara|

  1. Beetje verbaasd over deze review, ik ben namelijk zelf erg te spreken over de producten van benefit. Deze stond op mijn lijstje van producten die ik zeker nog wou uittesten, maar na het lezen van je review denk ik dat ik toch maar ga passen. Dank je voor de leuke post, nu hoef ik niet onnodig veel geld uit te geven aan een mascara die duidelijk zijn geld niet waard is.

    Like

    1. Hoi! Ik was zelf ook best verbaasd over het resultaat dat deze mascara mijn wimpers gaf. Nu moet ik je wel zeggen dat mijn wimpers vrij zwaar zijn. Toch vind ik het jammer dat hij niet goed bij mij werkt voor die prijs. X

      Like

Geef een reactie

