|Oreo Peppermint|

Food

Hoi!

Ik vind het erg leuk dat Oreo verschillende Limited Edition smaken uitbrengt. Met kerst kreeg ik de Pumpkin Spice smaak, die ik erg lekker vond en deze keer heb ik zelf een nieuwe smaak gekocht. Ik zag bij de Afro winkel in Den Haag de Peppermint smaak liggen en ik was benieuwd of deze anders smaakten dan de ‘Mint’ Oreo’s die ik een keer geprobeerd heb.
De Oreo’s komen in een stevige plastic bak waarin ze op een rij naast elkaar liggen.
De koekjes zijn de originele zwarte koekjes met het Oreo logo erop en de crème is lief roze! Toen ik de verpakking open maakten rook ik meteen al de mint.

DSCN3949.JPG

DSCN3952.JPG

Ik vond deze Limited Edition eigenlijk precies hetzelfde smaken als de gewone ‘Mint’ variant. Ik vond dat erg jammer, maar ik had het al een beetje verwacht. Je moet wel van munt houden, want ze zijn erg sterk. Ik heb nadat ik een Oreo heb gegeten nog een tijdje een soort fris gevoel in m’n mond, wat ik zelf niet prettig vind.

DSCN3958.JPG

Ik vond het leuk om te proberen, maar ik zou ze niet meer opnieuw kopen.
Er zitten 21 Oreo’s in de verpakking en hij kost €6,95. Dat is een hoge prijs, maar ze worden geïmporteerd uit Amerika.Heb jij wel eens een aparte Oreo smaak gegeten?

Xoxo Saspiration

 

Een gedachte over “|Oreo Peppermint|

Geef een reactie

