Essie |Peak Snow|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een Essie nagellak die ik laatst kocht.

Ik zag in de folder van de Etos dat de Essie nagellak in de aanbieding waren. Ik vind de lakken erg fijn, dus ben ik even een kijkje gaan nemen. Ik zag deze nagellak staan genaamd ‘Peak Snow’, en ik vond hem er erg lief uitzien. Ik was benieuwd naar de kleur op mijn nagels en of hij goed dekkend was, dus heb ik meegenomen.

DSCN4054.JPG

Peak snow zit in de Wintercollectie van 2015, maar is nog steeds te koop.
Essie over Peak Snow:
Enjoy the view from the top. In this scenic powder pink, it’s the place to be, in all its pretty glory.

DSCN4068.JPG

Het is inderdaad een poeder roze kleur, die ik lief en erg mooi vind. Ik heb hier drie laagjes op mijn nagels gelakt, omdat twee net niet dekkend genoeg vond.

De nagellak lakt prettig op de nagels vanwege een brede borstel. Hierdoor is je nagel snel en volledig bedekt met een kleurtje.

Tot en met 6 maart heeft Etos nog 30% korting op Essie nagellak (van €9,99 naar 6,99).

Xoxo Saspiration

5 gedachtes over “Essie |Peak Snow|

  1. zou je die zonder korting opnieuw kopen? want lijkt me toch behoorlijk prijzig voor een lakje. Heb wel al vaak positieve reviews over essie gelezen, maar de prijs is voor mij toch wel een drempel

    Like

      1. thx 🙂 er is nu net een actie bij Di, breng een oude nagelak binnen en krijg 50% korting bij aankoop van een nieuwe, dus mss het ideale moment om er eens eentje van essie aan te schaffen 🙂

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

