Ik ga naar Zweden en neem mee..

Essentials, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

In de voorjaarsvakantie ga ik een paar dagen naar Zweden. Ik neem handbagage mee, dus ik moet goed letten op hoeveel en wat ik meeneem.
Het leek mij leuk om een soort ‘essentials’ lijstje te maken met de spullen die ik in mijn koffer/rugtas doe.

Om mezelf te entertainen tijdens de vlucht neem ik het boek ‘Eleanor & Park’ mee van Rainbow Rowell om te lezen. Waarschijnlijk neem ik ook een klein puzzelboekje mee, dat vind ik ook altijd wel leuk om te doen, en om de tijd de doden. Verder heb ik in het vliegtuig graag kauwgom in m’n mond, dus daar gaat ook een pakje van mee.
Ik neem een blikje Pural zalf mee voor mijn lippen en gezichtscrème  van Decubal.
Als laatste neem ik mijn Iphone mee en een Polaroid Cube waarmee ik foto’s kan maken en kan filmen. Het is niet de beste kwaliteit, maar hij is super klein en lekker makkelijk om mee te nemen.

DSCN3853.JPG

Qua beauty spullen wil ik het zo beperkt mogelijk houden, omdat ik misschien nog wel wat dingetjes wil kopen. Ik neem een deodorant mee in vaste vorm. Deze is van Secret met de geur Power Fresh. Ik neem een mini showergel mee van Kneipp met Lavendel geur en om mijn lichaam in te smeren neem ik een flesje Zwitsal baby olie mee.
Verder neem ik een mascara mee van Benefit en een wenkbrauwpotlood van de Hema.
Als parfum neem ik Roberto Cavalli ‘Paradiso’ testertje mee.

DSCN3856.JPG

Het kan nog best koud zijn in Zweden, dus ik heb graag een paar handschoenen, een sjaal en een muts mee.
Verder stop ik een lekker warme pyjamabroek in mijn koffer. Deze met hertenhoofdjes heb ik twee jaar geleden bij de Primark gekocht. Verder krijgen mijn lekkere warme wollen sokken ook een plaatsje in mijn koffer en als laatste trek ik mijn winter laarzen aan van Gaastra.

DSCN3864

Ik heb er heel erg veel zin in! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en natuurlijk een hele fijne vakantie hebt!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Ik ga naar Zweden en neem mee..

Geef een reactie

