Three Things |Marks & Spencer|

Food

Hoi!

Marks & Spencer is van oorsprong een Brits warenhuis, maar zit sinds een paar jaar ook in Amsterdam en Den Haag. De winkel in Den Haag verkoopt voornamelijk kleding, maar ze hebben ook een supermarkt en een restaurant. Ik vind het altijd erg leuk om daar even rond te neuzen. Deze keer nam ik drie etenswaren mee en het leek mij leuk om deze in een blogpost te laten zien.

Ik begin bij een product dat nieuw in de winkel lag namelijk ‘American Style Soft Iced Doughnuts’.
Ten eerste vind ik het grappig dat ze langwerpig zijn. Voor mij staat de doughnut toch meer bekend als rond met een gat in het midden.
Ten tweede zijn ze net ietsje anders dan de gewone doughnut van bijvoorbeeld Albert Heijn. Het is een combinatie van dougnut, oliebol, churro en croissant. Ik vind ze erg lekker, maar een hele kan ik bijna niet op, omdat het vrij zwaar op de maag ligt.
(Dit pak koste €1,75.)

DSCN3876.JPG
DSCN3926.JPG

Het volgende dat ik kocht heb ik al eens eerder meegenomen, omdat ik het erg lekker vind. Het is een Zwitserse rol met aardbeien jam en clotted cream.
Een lekkere zacht cake met een heerlijke vulling.

DSCN3875.JPG
DSCN4038.JPG

Er was een aanbieding van de Swiss Rolls en daarom hebben we ook de Extremely Chocolatey Swiss Roll meegenomen. (Normaal zijn deze €2,20 per stuk.)

DSCN3882.JPG
DSCN4118.JPG

Van deze Swiss Roll ben ik zelf niet zo’n fan. Ik vind hem veel te machtig. Er zit bovenop de cake een laagje geharde chocolade en in cake zit een soort chocolade crème.
De smaak van de chocolade vind ik wel lekker.
Als je van een bom van chocola houdt, dan is deze Swiss Roll misschien wel iets voor jou.

Dit waren de drie dingen die ik bij Marks & Spencer heb gekocht! Ook heb ik in het restaurant een heerlijk stukje Victoria Sponge cake (een aanrader!) gegeten met een kopje thee.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Three Things |Marks & Spencer|

Geef een reactie

