|Mini Hema Shoplog|

Lifestyle

Hoi!

Vandaag een kleine shoplog met 4 items die ik bij de Hema kocht.

Ik was opzoek naar leuk cadeaupapier, maar kwam uiteindelijk thuis met andere dingen. Gelukkig zijn het wel dingen die ik nodig had 😉

Ik zocht nog naar een leuke muts om mee te nemen naar Zweden. Nu zag ik twee leuke kleuren. Een bordeaux rode en een grijs met zwart gemêleerde muts.
Beide waren ze €7,-.

DSCN4076.JPG

Ook was ik nog opzoek naar een mini formaat oog make-up remover. Ik vond uiteindelijk dit flesje met een olie. Nu ben ik daar niet zo’n hele grote fan van, maar voor een paar dagen vind ik het oke.

Als laatste een nieuw flesje base coat nagellak. Ik gebruik deze nagellak altijd onder mijn gewone nagellak zodat mijn nagels niet verkleuren. Hij kost €2,50.
DSCN4074.JPG

Dit was de mini shoplog! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Mini Hema Shoplog|

Geef een reactie

