Burt’s Bees |Aloë & Buttermilk Bodylotion|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een bodylotion van het merk Burt’s Bees.

Het merk wordt sinds kort bij de Etos verkocht, maar is ook bij Douglas. Ik heb hiervoor al eens een lippenbalsem geprobeerd, en die vond ik erg fijn. Nu trok deze bodylotion mijn aandacht en besloot ik hem te proberen.

Er zit Aloe en Buttermilk in. Ik heb nog nooit een product geprobeerd met buttermilk (botermelk) erin, en ik kon de bodylotion helaas ook niet ruiken vanwege een folie die over de dop zat.

DSCN4024.JPG

De crème is bedoeld voor de gevoelige huid en hydrateert 24 uur lang. Ik kan de crème gemakkelijk uit de tube knijpen en het werkt hygiënisch.

DSCN4028.JPG

Ik merkte meteen dat het een vrij vettige crème is, en dat hij niet snel intrekt.
Helaas ben ik totaal geen fan van de geur. Ik vind het ruiken naar planten en bloemige melk, het lijkt net alsof het al te lang heeft gestaan en bedorven is.
Ik kreeg er hoofdpijn van en werd een beetje misselijk. Mijn huid was nadat de crème was ingetrokken wel zacht.

Ik vind het erg jammer dat deze bodylotion niets voor mij is.
In de tube zit 170 gr. en kost €12,95. Dit vind ik zelf een hoge prijs.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

