|Birthday Wishlist|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Op donderdag 10 maart word ik 21 jaar. Het leek mij daarom leuk om een verlanglijstje te maken.

Beauty en Parfum:

Beauty


Ik heb nu één miracle gel nagellak geprobeerd van Sally Hansen, en die vind ik erg fijn. Ik keek laatst naar het schap in de winkel en de kleur 360 sprong er voor mij het meeste uit.
Het is een mooie ‘koninklijke’ blauwe kleur.

Verder staat de parfum ‘La Petite Robe Noire’ van Guerlain ook op mijn lijstje. Het is een beetje een aparte geur. Eerst ruikt hij kruidig, en later ruikt hij zoet. Ik heb hem nu een aantal keer in de winkel getest, en vind hem erg lekker.

Kleding:
Kleding.png
Ik keek laatst op de website van H&M, en daar zag ik deze twee truien. Ik vind ze beide erg leuk, en handig om in mijn kast te hebben.
De grijze trui is iets wat cropt en heeft een lage col. En de kaki trui heeft een grote split aan de zijkant.

Games:
Ik ben gek op de Sims 4 en vind het erg leuk om het spel verder uit te kunnen breiden met bijvoorbeeld één van deze uitbreidingen.

De Sims 4.png

 

Handig:
Ook ben ik nog opzoek naar een tasje voor mijn Nikon camera. Op het moment dat ik hem kocht hadden ze geen tasjes op voorraad, en ben ik ook nog geen mooie tegengekomen.

Camera tasje.png
Als laatste staat de Polaroid Printer nog op het lijstje. Ik vind de camera’s erg leuk, maar ik ben bang dat de foto’s die ik daarmee maak mislukken. Daarom vind ik dit een beter alternatief. Je kunt namelijk deze printer verbinden met je telefoon via bluetooth en vervolgens de foto laten uitprinten. Helaas is hij wel aan de dure kant..

Polaroid Printer.png

Dit was mijn verlangenlijstje! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

 

 

Geef een reactie

