|Shoplog Zweden|

Lifestyle, Shoplog

Hoi!

Ik ben zaterdag weer terug gekomen uit Zweden en mijn koffertje zat best vol met spullen die ik gekocht had. Het leek mij wel leuk om mijn aankopen te laten zien in een shoplog!

Ik begin met het ‘food’ gedeelte, want daar heb ik het meeste van gekocht:
Qua snoep kocht ik een grote roze zak met alleen maar roze frambozen tumtummetjes en vulde ik een zak met schepsnoep. Ze hebben daar veel snoep met watermeloen smaak wat ik erg lekker vind!

Qua chocolade vind ik het altijd wel leuk om onbekende repen mee te nemen. De Pigall reep kende ik al, die vind ik erg lekker. Verder nam ik een Oreo chocolade reep mee en een Power Break 2.
Ik zag bij Bõrjes ook nog een pak koekjes met Chocolade en binnenin zit een chocolade creme met stukjes.
Voor mijn verjaardag kreeg ik een Marabou chocolade reep met Japp (Mars) stukjes erin, heel erg lief.

Als laatste kocht ik een pak hele lekkere crackers bij de Lidl.

DSCN4312.JPG
DSCN4291.JPG

In het Grand Samarkand ben ik ook goed geslaagd. Deze lekkere warme/zachte trui kocht ik bij Cubus. Ze hadden mijn maat niet meer liggen op de plank, en de vrouw hielp mij heel vriendelijk en haalde de goede maat.

DSCN4318.JPG

Bij Gina Tricot ben ik het beste geslaagd. Vorig jaar kocht ik daar een zwarte broek, en die draag ik met heel veel plezier! Nu hebben alle broeken daar een naam, en was het heel makkelijk om weer zo’n zelfde soort te vinden. Ik heb er meteen twee gekocht, ook eentje voor m’n zusje.

DSCN4327.JPG

Verder heb ik nog een zwart shirtje gekocht met een heel licht ribbelend patroontje. De achterkant is iets langer dan de voorkant.

DSCN4321.JPG

Op het gebied van beauty heb ik alleen een potje Eight Hour Cream gekocht van Elizabeth Arden. Ik zag dit blikje op het vliegveld, en ik hoor er altijd goede dingen over, dus ik ben benieuwd!

DSCN4324.JPG

Dit was de shoplog! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|Shoplog Zweden|

Geef een reactie

