Catrice |Glam & Doll Mascara|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over de Glam & Doll False Lashes Mascara van Catrice.

De schappen van het Kruitvat zijn laatst weer een beetje aangepast, en met mijn nieuwsgierigheid ben ik even een kijkje gaan nemen.
Ik zag naast de Glamour Doll Mascara deze paarse mascara liggen, en er stond bij dat hij nieuw was. Ik vond hem er goed uitzien en besloot hem mee te nemen en uit te proberen.

DSCN4463.JPG
‘Doll eyes macara for false lash effect – 010 Black’

Ik vind de huls van de mascara er mooi en rustig uitzien. Het lijkt net of er een soort draai inzit wat een grappig effect geeft.
Het borsteltje van de Glam en & Doll mascara bestaat uit een rubber borsteltje met héél erg veel kleine sprieten. Het borsteltje is ook licht gebogen.

DSCN4336.JPG
Hier heb ik mijn wimpers alleen gekruld met een wimperkruller.

DSCN4352.JPG

Op deze foto heb ik een laagje Glam & Doll mascara op. Ik merk dat ik met het borsteltje goed bij alle haartjes kom, zonder dat er klontjes ontstaan wat ik erg fijn vind.
Verder blijven mijn wimpers in een mooie krul en hebben ze wat meer volume. Ik zie niet super veel verlenging, maar ben alsnog best tevreden over het resultaat.
Gedurende de dag gaat de mascara helaas wel wat afgeven onder mijn ogen, dus check ik zo nu en dan de spiegel.

De mascara is €3,99.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Catrice |Glam & Doll Mascara|

Geef een reactie

