|Spring Essentials 2016|

Essentials, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Nu het officieel lente is lijkt het mij leuk om mijn Spring Essentials te laten zien! Ik heb een lijstje gemaakt met beauty en lifestyle items die ik graag gebruik nu de omgeving weer wat begint op te warmen en er wat vrolijker uitziet!

DSCN4637.JPG

Ik vind het altijd erg fijn als het buiten wat eerder licht is en wat later donker. Toch blijft het nog wel even gezellig om ’s avonds de kaarsjes aan te zetten. Deze leuke ananas kaars kreeg ik laatst voor mijn verjaardag, hij komt bij de Hema vandaan.
Ook word bij mij thuis het huis wat opgevrolijkt met leuke bloemen en planten. We hebben witte en blauwe druiven staan en ook een aantal Narcissen.

DSCN4645.JPG

Op mijn gezicht gebruik ik graag de Decubal gezichtscrème en een zonnebrand. De zonnebrand is van het merk ‘Louis Widmer’ en werd mij aangeraden door mijn huidtherapeut van de Veldhuiskliniek, omdat hij parfumvrij is. Ik vind hem erg fijn, hij trekt snel in en plakt niet.

Wat make-up betreft gebruik ik alleen mascara. De laatste tijd pak ik de ‘Glam & Doll’ mascara van Catrice vaak. Ik vind hem fijn werken en hij is ook lekker budget proof. Ook pak ik de Elizabeth Arden Eight Hour lippenbalsem dagelijks.

Op mijn lichaam gebruik ik verschillende lotions, maar ik kocht laatst de Charity Pot bodylotion bij Lush om mee te nemen naar Zweden en ik vind hem erg lekker!
Verder gebruik ik graag de Secret deodorantstick met de toepasselijke naam ‘Spring Breeze’.
Als laatste pak ik een van mijn favorieten parfums, namelijk Loverdose van Diesel.

DSCN4638.JPG

Ik vind het leuk om vrolijke lichte kleuren op mijn nagels te lakken, maar ik vind het ook nog wel mooi om af en toe een donkerder kleurtje te dragen.

Nu het zonnetje weer wat warmer aanvoelt, ga ik lekker met de deuren open bij het balkon zitten. Op dat soort momenten lees ik graag een boek en drink ik een lekker kopje thee. Ik ben net begonnen met ‘Ik geef je de zon’ van Jandy Nelson.

Dit waren mijn Spring Essentials! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

