Lidl |Carrot Cupcakes|

Food

Hoi!

Laatst ben ik weer eens een kijkje gaan nemen bij de Lidl. Ik was opzoek naar de Thin Crisp crackers die ik laatst in Zweden had gekocht, maar die verkopen ze helaas niet in Nederland. Wel kwam ik iets anders tegen wat mij erg lekker leek, namelijk ‘Carrot Cupcakes’. Ik vond ze er lekker uit zien, dus besloot ze mee te nemen.

Eind februari, tijdens een high tea heb ik voor het eerst ‘carrot cake’ gegeten. Het sprak mij nooit zo aan vanwege de wortels die erin zitten, maar eigenlijk was het heel erg lekker! Je proeft de wortel helemaal niet, het geeft alleen een extra bite. Het smaakt vooral naar kaneel en cake.

DSCN4668

Op de verpakking staat: Met worteltjes en room!

De cakejes zien er lekker luchtig uit en op de bovenkant zit een hard wit laagje.
Als ik hem door de midden snijd zie ik kleine stukjes wortel en rozijntjes zitten, maar ik vind het wat weinig. Wanneer ik een hap neem, proef ik ze eigenlijk niet. Ook vraag ik mij af wat ze bedoelen met ‘room’. Dat kan ik er niet in terug vinden, misschien dat ze daarmee het witte laagje op de bovenkant bedoelen?

DSCN4701.JPG
DSCN4707.JPG

De smaak van de cakejes vind ik wel erg lekker! Je proeft de kruiden goed en hij is lekker smeuïg! Op de wortel en de room na, ben ik toch wel positief over het cakeje en zouden ze erg leuk staan op tafel tijdens de Pasen.

De cupcakes liggen bij het Paasassortiment. Ze waren €1,49 en er zitten 6 stuks in een verpakking.

2 gedachtes over “Lidl |Carrot Cupcakes|

Geef een reactie

