Rimmel |Super Gel|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee Super Gel nagellakken van Rimmel. Ik kreeg deze lakjes voor mijn verjaardag, en ik heb beide kleuren uitgeprobeerd, dus leek het mij leuk om ze te laten zien in een blogpost!

De Rimmel Super Gel lakken zijn gel nagellakken waar je geen lamp bij nodig hebt.
Het enige wat je volgens Rimmel hoeft te doen is twee laagjes van de kleur op je nagels lakken en daarover een laagje Top Coat. Ze zouden daarna 14 dagen mooi moeten blijven zitten.

DSCN4748.JPG

Ik heb een lief roze kleurtje genaamd ‘Angel Wing’ gekregen en een grijs/nude kleurtje genaamd ‘Bare Hug’. Van de Top Coat heb je één flesje nodig en kun je voor alle Super Gel lakken gebruiken.

|022 – Angel Wing|
DSCN4541.JPG
Angel Wing is een lief roze kleurtje met hele kleine glitters. Ik vind het echt een leuke kleur voor in de lente en de zomer!
Ik vind de borsteltjes van Rimmel nagellakken erg fijn werken. Hij is lekker breed waardoor je makkelijk en snel in een 2-3 lakken de nagel hebt bedekt met een kleurtje.
DSCN4550.JPG
Op de foto hierboven heb ik drie laagjes gelakt. Ik vond twee wel dekkend genoeg, maar met 3 laagjes werd de kleur toch nog iets intenser, en dat vind ik erg mooi.
De lak ik vrij snel droog, en de topcoat zorgt voor een mooie glans.

Uiteindelijk heeft deze kleur 5 dagen op mijn nagels gezeten. Na de derde dag merkt ik dat hij aan het puntje van mijn nagel een beetje ging chippen. Nu moet ik wel zeggen dat dat vooral door mijn werk komt, omdat ik vakken vul, en dan overleefd nagellak nooit lang.

|013 – Bare Hug|
DSCN4757.JPG
DSCN4760.JPG
Bare Hug vind ik ook een erg mooi kleurtje, het is weer eens iets anders, iets serieuzer. Ik vind de kleur lastig te omschrijven. Het is een grijzige nude kleur met een tikje paars. Ook hier heb ik weer drie laagjes gelakt.

Ik ben erg tevreden over deze Super Gel nagellakken! Rimmel heeft leuke kleurtjes in het assortiment gedaan, en de kwaliteit vind ik prima.

Je kunt de Super Gel lakken kopen bij de drogist voor €7,99 per stuk.

Xoxo Saspiration

 

 

4 gedachtes over “Rimmel |Super Gel|

Geef een reactie

