|Easter Tag|

Tag

Hoi!

Vrolijk Pasen iedereen! Het leek mij leuk om vanwege de Pasen een tag in te vullen met vragen die bij dit thema horen! Als je het leuk vind, vul hem dan vooral zelf ook in!

Wat is je favoriete nagellak kleur voor de Pasen?
Bij de Pasen denk ik meteen aan pastel kleuren, dus ik denk dat ik zou gaan voor een lief roze of paarse kleurtje op mijn nagels.

DSCN4800.JPG

Wat eet je het liefst tijdens de Pasen?
Paaseitjes!! Oh en een lekker uitgebreid ontbijtje/brunch vind ik ook heel erg lekker! Meestal bakken we van die kleine afbakbroodjes en croissantjes, maken we versgeperste sinaasappelsap en koken we eitjes!

Wat is je favoriete smaak paaseitjes?
Ik heb niet één favoriet, maar ik vind een eitje met een hele hazelnoot erin erg lekker, en het Choco Duo eitje!
Een tijdje geleden heb ik een blogpost geschreven over een aantal paaseitjes van Jamin.

DSCN4784.JPG

Waar bestaat jouw Pasen uit?
Eerst slaap ik zo lang mogelijk uit, en daarna gaan we gezellig ontbijten/brunchen. Die bestaat eigenlijk altijd uit het eten wat ik bij de twee vraag opgenoemd heb.
Daarna gaan we langzamerhand naar familie toe om daar te dineren. Dit jaar maakt iedereen een gerecht. Mijn zusje en ik maken een toetje, hier komt dinsdag een recept van!

Wat vond je het leukst aan de Pasen toen je klein was?
Op de basisschool werden altijd gekleurde eieren verstopt, die we dan met de hele school gingen zoeken. Elke klas had een bepaalde kleur of patroon op het ei, zodat je heel erg goed moest zoeken naar de juiste. Aan het einde mocht iedereen een ei meenemen, maar die waren helemaal verkleurd door de verf, dus niemand at ze.
Tijdens de Pasen verstopte mijn familie ook nog kleine chocolade eitjes bij mijn oma thuis, dus toen mochten we ze daar ook gaan zoeken. Deze waren wel een stuk lekkerder.
Verder vond ik het altijd leuk om de paastakken te versieren, nu nog steeds trouwens!

DSCN4783.JPG

Wat staat er in je huis tijdens de Pasen?
Er staat sowiezo een paastak met eitjes eraan gehangen. We hebben Narcissen en blauwe druifjes staan, deze vrolijken de boel zo leuk op! Verder staan er nog een paar schaapjes en kuikentjes in de vensterbank.

Dit was de tag! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “|Easter Tag|

Geef een reactie

