|Favorieten ASMR Video’s|

Lifestyle, Tip

Hoi!

Iedereen heeft wel eens van die avonden waarop je gewoon niet in slaap komt. Voor de een helpt warme melk, voor de ander een paar druppels lavendel op het kussen, maar voor mij helpt vaak het kijken/luisteren van een ASMR video. Ik word er lekker rustig en ontspannen van. Het leek mij leuk om de video’s die ik erg fijn vind op een rijtje te zetten!

ASMR staat voor voor ‘Autonomous Sensory Meridian Response’. In deze video’s word zacht gepraat of gefluiserd, en er worden allerlei geluiden gemaakt. Veel mensen krijgen door het kijken van deze video’s een soort tinteling in het hoofd en soms het ruggenmerg. De tintelingen zijn niet vervelend, maar maken je juist rustig en relaxed. Er zijn ook mensen die deze video’s helemaal niet prettig vinden, en er juist zenuwachtig en geïrriteerd van raken. Bron

Ik kwam achter ASMR video’s via Mascha van Beautygloss.nl. Zij maakt zo nu en dan ook video’s die erg fijn vind.

MissBunnyWhispers
Ik vind haar video’s altijd erg goed! Vaak moet ik video’s 3-4 keer opnieuw kijken voordat ik hem afgezien heb, want ik val halverwege al in slaap.

WhispersUnicorn
Ik kijk haar video’s nog niet zo heel lang, maar deze vind ik erg fijn.

DianaDew

Dit waren een aantal video’s die ik prettig vind om te kijken! Kijk jij wel eens een ASMR video?

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

