MonthSpiration Maart

MonthSpiration

Hoi!

De tijd vliegt voor mijn gevoel echt voorbij! Nu het alweer april is, vond ik het leuk om mijn favorieten van maart te laten zien op het gebied van beauty, food, muziek en series.

Beauty:
Catrice Glam & Doll mascara
Ik heb deze mascara eind februari gekocht, en deze hele maand alleen maar deze mascara gepakt. Ik vind hem erg fijn! Hij separeert mijn wimpers goed, en geeft lengte. Verder heeft hij ook een prettig prijsje!

Kneipp Douchegel
In de douchecel stond deze maand de Kneipp – Watermeloen en Munt douchegel. Dit was een back-up, die helaas ook alweer bijna op is. Het was vorig jaar een zomer limited edition douchegel, die volgens mij nog wel bij DM in Duitsland te koop is!

DSCN4871.JPG

Elizabeth Arden Eight Hour Lip Protectant
Ik kocht dit blikje lippenbalsem op het vliegveld van Denemarken begin maart. Ik gebruik hem nu dagelijks en vind hem erg goed helpen tegen droge lippen!

Rimmel Super Gel Nagellak
Deze maand werd ik 21 jaar, en kreeg ik voor mijn verjaardag twee lakjes van de Rimmel Super Gel lijn. Ik heb ze beide uitgeprobeerd, en ik ben er erg tevreden over!
Ik heb er een blogpost over geschreven.

DSCN4748

Food:
Toetje
Voor de Pasen hadden mijn zusje en ik een erg lekker toetje gemaakt. Het was een Tiramisu met Monchou en perzik. Ondertussen hebben we hem nog een tweede keer gemaakt, omdat het een groot succes was! Het recept kun je hier vinden.

DSCN4828

Banoffee Pie
Carmen was eind maart jarig en had een heerlijke taart gemaakt! Het was een taart met Bastogne bodem, karamel, slagroom en natuurlijk banaan! Het recept kun je hier vinden.

Muziek:

Tv serie:
De laatste tijd ben ik weer druk bezig met school, omdat het weer tentamenweek is. Ik heb daarom helaas weinig tijd om films of series te kijken. Toch vond ik deze maand Once Upon A Time erg leuk om te volgen.

51ZzsIFDTwL__SX940_.jpg bron

Dit waren mijn favorieten voor deze maand! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “MonthSpiration Maart

Geef een reactie

