Maybelline |The Falsies Pushup Drama|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over de Maybelline ‘The Falsies Pushup Drama’ mascara.

Ik heb al een aantal Maybelline mascara’s uitgeprobeerd, maar de beste voor mijn wimpers nog niet gevonden. Een tijdje geleden zag ik deze nieuwe mascara in het schap hangen, en ik werd toch wel nieuwsgierig vanwege het borsteltje, en daarom besloot ik hem uit te proberen.

Maybelline zegt dat de ‘cup-shaped’ borsteltjes zorgen voor meer volume, lift en push-up wimpers. De mascara heeft een recht borsteltje met vrij korte sprieten. Ik vind rechte borsteltjes meestal prettig werken, dus ik hoop deze ook. Verder vind ik de buitenkant er ook erg mooi en vrouwelijk uitzien met dat rood en roze.

DSCN3983.JPG

DSCN3968.JPG
Dit zijn mijn wimpers wanneer ik ze gekruld heb.

DSCN3997.JPG
En dit zijn mijn wimpers met de ‘The Falsies Pushup Drama’ mascara. Nou moet ik zeggen dat ik het drama hem echt vind zitten in het aanbrengen. Heel erg veel klonten en aan elkaar geplakte wimpers. De mascara maakt mijn wimpers zwaar en daardoor zie ik geen mooie krul meer of volume, enkel een beetje verlenging. Helaas is deze mascara niet voor mij weggelegd. Erg jammer!

Hopelijk komt Maybelline de volgende keer met een mascara die beter bij mij past. Je kunt Maybelline kopen bij de Drogisterij. The Falsies Pushup Drama mascara kost €15,49.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

