Tip |The Sting Zonnebril|

Inspiratie, Lifestyle, Tip

Hoi!

Een tijdje geleden liep ik even te neuzen in één van mijn favoriete kleding winkels: The Sting. De werknemers waren alweer bezig met de lente/zomer kleding op te hangen en neer te leggen. Vlak bij de kassa viel mijn neus op de zonnebrillen. Ik vond er hele leuke vormen en kleuren tussen hangen, en had er op het laatst twee over die ik even ben gaan uitproberen.

Uiteindelijk ben ik voor deze variant gegaan, de ‘Clubmaster’ zonnebril van The Sting Accessories.

DSCN4512.JPG

De bril is gemaakt van zilver gekleurd kunststof met gouden details. De glazen zijn donker en spiegelen een beetje. Toch zie je nog licht mijn ogen erdoorheen.
Ik vind hem erg prettig op mijn neus zitten, en krijg na een tijdje dragen geen vervelend of pijnlijk gevoel.

DSCN4948.JPG

De prijs van de zonnebril is €9,95. Dit vind ik een goede prijs.
Voor meer informatie over de zonnebrillen raad ik je aan even op de website van The Sting te kijken.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Tip |The Sting Zonnebril|

Geef een reactie

