Two Shades of Blue |Sally Hansen Miracle Gel|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over twee blauwe Sally Hansen Miracle Gel nagellakken die mijn zusje en ik voor onze verjaardagen hebben gekregen.

Ik heb al eens eerder een blogpost geschreven over een Miracle Gel nagellak in een bordeaux rode kleur, die ik erg mooi en goed vind. Ik was dus erg blij om een nieuwe kleur te krijgen. Ik kreeg nr. 630 ‘Rhythm & Blue’ en mijn zusje nr. 730 ‘Fish-teal Braid’. Ten eerste vind ik het erg leuke namen, en ten tweede vind ik het twee bijzondere kleurtjes. Gewoon net weer iets anders dan baby blauw, of koningsblauw.

DSCN4982.JPG

Het aanbrengen van deze gel nagellak bestaat uit twee stappen. De eerste stap is 2 laagjes van de kleur op je nagels lakken. Wanneer dat droog is, lak je de Top Coat eroverheen en klaar! Ik vind het borsteltje erg fijn werken, hij is lekker breed waardoor je nagel in 2-3 lakken volledig is bedekt.

|nr. 630 – Rhythm & Blue|
DSCN4968.JPG
Een lekker vrolijk kleurtje! Ik merkte dat deze nagellak iets wat streperig aanbrengt, maar met dunne laagjes vond ik het wel goed te doen. De kleur is niet super fel, maar ook niet heel donker. Ik vind hem erg mooi.

|nr. 730 – Fish-teal Braid|
DSCN4956.JPG
Dit is wat aparter kleurtje dan de bovenste, op een goede manier! Hij doet mij denken aan de zee, door het groene tintje. Ik vond deze lak iets gemakkelijker aanbrengen, en hij dekt ook wat beter. Wederom vind ik dit ook weer een erg mooie kleur.

Ik vind de kwaliteit van de Miracle gel lakken erg goed! De lak blijft voor ongeveer vijf dagen goed zitten op mijn nagels.

De Miracle Gel lakken kosten €11,99 per stuk. Dit vind ik persoonlijk een hoge prijs, maar soms zijn ze wel eens bij de drogisterij in de aanbieding, dus houd die goed in de gaten!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

