Elizabeth Arden |Green Tea Bodylotion|

Beauty

Hoi!

Een tijdje geleden schreef ik een blogpost over de Elizabeth Arden Eight Hour Lip Protectant lippenbalsem. Dat was het eerste product wat ik van dit merk probeerde, en nu kreeg mijn moeder toevallig een Body Lotion van Elizabeth Arden voor haar verjaardag.
Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt, en het leek mij daarom leuk om hier ook een blogpost over te schrijven.

DSCN4730.JPG

De body lotion heeft de geur ‘Green Tea’ oftewel: groene thee. Ik vind de geur héél erg lekker! Het is een zachte zeep geur waar ik wel van houd. De geur doet mij denken aan een Rituals winkel, als je daar naar binnen loopt, hangt er precies zo’n zelfde geur!
Ik vind het een geur die zowel mannen als vrouwen zouden kunnen dragen.

De body lotion komt in een grote plastic fles van 500 ml. met groene tekst en details. Het ziet er mooi en neutraal uit. De lotion kun je gemakkelijk doseren met het pompje die je ook open en dicht kunt draaien.

DSCN4740.JPG

De lotion heeft een prettige substantie, vrij dun, maar niet te waterig. Het is gemakkelijk uit smeerbaar en verkoeld de huid een beetje. Erg lekker als je per ongeluk bent verbrand of een heet bad hebt genomen!
Als de lotion nog niet is ingetrokken plakt mijn huid een beetje, dat vind ik wel jammer. Gelukkig trekt hij snel in en heb ik van een plakkerig gevoel geen last meer. Ik blijf de geur nog een tijdje ruiken, en dat vind ik niet vervelend. Mijn huid is lekker zacht en voelt goed aan. Een fijne body lotion!

De body lotion is te koop bij het Kruidvat en is rond de €17,-. Dat vind ik best een hoge prijs, maar het is wel een grote fles, dus je doet er wel lang mee.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

