Lidl |Groente Chips|

Food

Hoi!

Vandaag een blogpost over groente chips die ik laatst kocht bij de Lidl.

Ik kom niet zo heel vaak bij de Lidl, maar als ik er ben vind ik het leuk om producten te proberen die ik nog nooit gegeten heb. Zo ook dit zakje ‘Vegetable Crisps’ van Deluxe. Ik ben gek op chips, dus was ik wel benieuwd naar deze variant.

DSCN4719.JPG

In het zakje zitten verschillende chips gemaakt van pastinaak, zoete aardappel, rode biet en wortel. Ook zit er nog een grote hoeveelheid zout doorheen.

DSCN4722.JPG

Toen ik het zakje opende rook ik een mix tussen chips en groente, dus dat klopte alvast. Ik proefde eerst de oranje stukjes, en ze waren verassend lekker! Toch wel anders dan gewone chips, maar echt niet verkeerd en lekker knapperig. Daarna probeerde ik de rode chips, de bieten. Die vond ik het lekkerst. Een iets zwaardere smaak, en ook wat zoet. Wat ik wel erg jammer vind is dat er zoveel zout in zit, dat vind ik helemaal niet nodig, en het is ook niet goed voor je.

Ik vond het erg leuk om eens groente chips uit te proberen, en ik zou het denk nog wel eens kopen. Een zakje van 100 gram is €1,49.

Xoxo Saspiration

 

Geef een reactie

