Vaseline |Sugar Coated Lippenbalsem|

Beauty

Hoi!

Ik vind het altijd leuk als een merk zo nu en dan een limited edition product uitbrengt. Zo is dit ook het geval bij de Vaseline lippenbalsems. Vorig jaar kocht ik de Queen Bee Lip Therapy en die vind ik nog steeds fijn om te gebruiken, maar nu heeft Vaseline een nieuwe variant uitgebracht, genaamd ‘Sugar Coated’.

DSCN5056.JPG

De lippenbalsem komt zoals altijd in een blikje en is heel mooi bedrukt met roze en witte stipjes, zodat het een beetje lijkt op suiker!

Op de verpakking staat:
Verzorgt droge lippen. Met een zachte zoete geur.

DSCN5066.JPG

De lippenbalsem is zacht roze (op de foto lijkt het meer oranje) en het lijkt net alsof er een soort belletjes inzitten! Ik vind de lippenbalsem bijzonder ruiken, maar wel lekker. Het is een mix tussen rozen, perzik en alcohol. De geur van een drankje dus eigenlijk.

DSCN5067.JPG

Ik had vanwege de naam op de een of andere manier een scrub achtige substantie verwacht, maar dit is niet het geval. Ik vind het een fijne balsem die je snel en gemakkelijk over je lippen verdeeld. De lippenbalsem trekt snel in, wat ik zelf wel jammer vind, want dan heb ik sneller de neiging weer te gaan smeren.
De balsem geeft geen kleur af op mijn lippen alleen een mooi glansje en maakt ze lekker zacht.

De Vaseline lippenbalsem is te koop bij de Drogisterij en kost €2,99.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Vaseline |Sugar Coated Lippenbalsem|

Geef een reactie

