|Mini Shoplog Den Haag|

Inspiratie, Lifestyle, Shoplog

Hoi!

Van het weekend heb ik weer een dagje geshopt met mijn zusje en een vriendin. We gingen naar Den Haag, maar hebben helaas geen kleding kunnen vinden die we super leuk vonden of bij ons pasten. Toch heb ik bij de Afro Indian Market, Søstrene Grene en de Media Markt wat leuke dingen gekocht. Het is niet zo heel veel, maar het leek mij alsnog wel leuk om de aankopen even te laten zien!

DSCN5107.JPG

Bij de Afro Indian Market ga ik altijd even een kijkje nemen als ik in Den Haag ben. Ze hebben daar veel Amerikaanse producten, die ik altijd leuk vind om te proberen. Deze keer hadden ze niet zulke speciale soorten Oreo’s, maar wel een leuke M&M variant, namelijk eentje met amandelen in plaats van pinda’s.
Ik nam ook weer twee deodorant sticks mee. Een Lady Speed Stick met de geur Wild Freesia en een Secret in de geur Powder Fresh.

DSCN5111.JPG

Søstrene Grene is een hele leuke winkel met allerlei lifestyle spullen. Een soort Action of Xenos, maar dan met een luxere uitstraling. Ik kocht hier een leuk cadeautasje met donuts en kartonnen cadeauzakjes met watermeloentjes om iets leuks in te doen en te geven!

DSCN5109.JPG

Als laatste kochten mijn zusje en ik het eerste seizoen van ‘The Flash’ op dvd. We vinden de serie erg leuk! Er zit actie, fantasie, humor en romantiek in, dus als je dat leuk vindt is deze serie zeker een aanrader!

Dit was mijn mini shoplog! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

