Oreo |Cinnamon Cookie|

Food

Hoi!

Vandaag weer een blogpost over een speciale Oreo smaak. Bij Jamin  verkopen ze verschillende soorten Oreo’s en soms vind ik het leuk om te kijken of er een smaak bij zit die ik nog nooit gezien heb. Ik spotte laatst dit pakje van Oreo’s met kaneel smaak! Ze leken mij erg lekker, en ik besloot ze te proberen.

DSCN5127.JPG

De Oreo’s hebben een licht koekje en een witte crème. Wanneer ik de verpakking open trek ruik ik meteen kaneel. In dit pakje zitten 27 Oreo’s en de verpakking is hersluitbaar, wat ik heel erg handig vind!

DSCN5129.JPG

De koekjes vind ik erg lekker, ze hebben een soort spelt smaak, wat mij doet denken aan broodjes. De crème is natuurlijk het allerlekkerst want die smaakt naar kaneel en vanille. De Oreo smaakt niet precies naar een kaneel broodje, maar het komt wel dichtbij! Ik vind ze wat weg hebben van de Pumpkin Spice Oreo’s die ik voor kerst kreeg.

Ik vind deze Oreo variant echt een aanrader!
De prijs vind ik helaas wat minder leuk, want ze kosten €7,25.

Xoxo Saspiration

6 gedachtes over “Oreo |Cinnamon Cookie|

Geef een reactie

