TAG |Pickwick – hoe was je dag?|

Tag

Hoi!

Laatst dronk ik een kopje thee met een smaakje van het merk ‘Pickwick’. Op de labels van de thee staan vragen waarmee je soms een leuk gesprek kunt hebben (als je met iemand thee drinkt tenminste). Ik vond het een grappig idee om de vragen te bewaren en er een TAG van te maken! Het zijn 20 vragen die over van alles gaan. Let’s Go!

Wat wilde je worden toen je klein was?
Vroeger wilde ik heel spectaculair, bibliothecaresse worden, omdat ik lezen leuk vind. Daarna moeder en ook nog politiehonden trainer.

Welke landen heb je allemaal bezocht?
Ik ben in Duitsland, Oostenrijk, België, Frankrijk, Zweden, Engeland en Luxemburg geweest.

Als je alle tijd van de wereld had, wat zou je dan doen?
Ik zou super veel series en films kijken, boeken lezen, blogposts schrijven, shoppen, naar het strand gaan en veel reizen.

DSCN5164.JPG

Waar mag je s’nachts voor wakker worden gemaakt?
Loempia’s met saus.

Ben je liever populair of ben je liever slim?
Ik zou liever slim zijn, populariteit vind ik echt helemaal niet belangrijk.

Als je een glazen bol had, wat zou je dan graag willen zien?
Wat voor werk ik uiteindelijk doe, want op dit moment heb ik echt geen flauw idee wat ik wil gaan doen na mijn studie.

Ben je liever lang en dik of klein en atletisch?
Ik ben dan liever klein, maar wel atletisch.

Hoe ziet jou droomhuis eruit?
Ik hoef geen groot huis, maar wel een leuk tuintje, een beetje romantisch en boerderij achtig. Heel veel kaarsjes en lampjes waardoor het een gezellig geheel wordt.

Farmhouse Charm.jpg Bron

Wat is het ondeugendste wat je vroeger hebt uitgespookt?
Ik liep toen ik klein was een keertje door een winkel met kleding. In een gangpad lag een stukje koek van een kind dat het waarschijnlijk had laten vallen. Ik stond er per ongeluk op en toen heb ik het koekje in een regenjas gestopt die aan een rek hing. Toen ik de winkel uitliep had ik meteen spijt! Hahaha!

Welke uitdaging zou je nog eens willen aangaan?
Een roadrip maken of een Amerikaanse maaltijd proberen helemaal op te eten.

Wat doe je het liefst op een regenachtige dag?
Het liefst zit ik dan de hele dag binnen, lekker films en series kijken, Sims spelen en blogpost schrijven.

Welke naam zou je jezelf geven als je deze mocht veranderen?
Ik zou mijn naam eigenlijk niet willen veranderen! Ik vind Saskia een leuke naam en ik denk dat hij ook wel bij mij past.

Wat is je meest favoriete kledingstuk?
Een mooie zwarte skinny jeans.

DSCN4327

Wat zou je uitvinden als alles te realiseren was?
Een medicijn dat alle ziektes zou genezen.

Wat is het laatste dat je doet voor het slapen?
Ik check nog even het nieuws, scrol even door Facebook en Instagram, zet de wekker en kijk een ASMR video.

In welk boek zou jij de hoofdpersoon willen zijn?
Ik zou een hoofdpersoon willen spelen in een fantasieboek met een tikje actie en romantiek.

Met wie zou je voor één dag willen ruilen?
Ik zou voor één dagje wel met Caaf willen ruilen. Ze kan ontzettend veel eten, ligt bijna de hele dag te luieren, en wordt af ten toe lekker gekieteld en geaaid. Dat lijkt mij toch geen verkeerd leventje!

Caaf.jpg

Welke gave zou je willen hebben?
Ik zou de gave om te teleporteren toch wel handig vinden.

Waar voel je jezelf het meest op je gemak?
Toch wel thuis op de bank.

Wanneer komt het kind in jezelf weer boven?
Tijdens spelletjes en sport. Ik word heel snel fanatiek en enthousiast tijdens een potje trefbal bijvoorbeeld.

Dit waren de vragen! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je mij misschien iets beter hebt leren kennen!

Xoxo Saspiration

 

2 gedachtes over “TAG |Pickwick – hoe was je dag?|

Geef een reactie

