|MonthSpiration April|

Favorieten, Lifestyle

Hoi!

April was voor mij niet bepaald een beste maand, maar het leek mij wel leuk om mijn favorieten te laten zien op het gebied van beauty, food, muziek en series.

Beauty:
|Louis Widmer – All Day 15|
Ik begin bij een zonnebrand die ik deze maand vaker ben gaan gebruiken op aanraden van mijn huidtherapeut. De zonnebrand is niet vet en parfumvrij. Erg fijn als je net als ik een gevoelige huid hebt!
DSCN5172.JPG

|Maxfactor 2000 Calorie Waterproof Mascara|
Dit is denk wel mijn meest favoriete mascara wat betreft krul, separatie en volume. Deze maand had ik een verdrietige dag, en de mascara bleef tot het einde van de dag op z’n plaats.
DSCN5178.JPG

Food:
|Wasa – Sesam Crunch Sensation|
Ik ben deze crackers gaan proberen nadat de crackers die uit Zweden had meegenomen op waren gegaan en ze in Nederland niet te koop zijn. Het zijn dikke maar luchtige crackers met heel erg veel sesamzaadjes erop, ik vind ze erg lekker met plakjes kaas!
DSCN5098.JPG

|Lonka – Soft Nougat|
Ik zag deze zakjes liggen bij Kruidvat voor €0,99 per stuk. Het oranje zakje bevat kleine stukjes nougat met karamel erdoor. Het paarse zakje bevat stukjes nougat bedekt met chocolade en stukjes hazelnoot binnenin.
DSCN5026.JPG

Muziek:

Serie:
|The Flash seizoen 1|

Dit waren mijn favorieten van deze maand! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

 

Geef een reactie

