Two Things |Rituals|

Beauty

Hoi!

Vandaag een blogpost over een body cream en een hand lotion van het merk Rituals.

DSCN5180.JPG

Ik vind Rituals een heel fijn merk wat huidverzorging betreft. Mijn favoriete product van het merk is tot nu toe de Magic Touch – Cherry Blossom & Rice Milk – ultra rich, whipped body cream. Deze crème komt in een grote pot met draaideksel.

|€15,50 – 200 ml|
DSCN5202.JPG

Deze body cream vind ik heel erg lekker ruiken! De geur is zoet en licht en niet te overheersend, ik ruik kersen en het is ook een beetje zeepachtig.
Hij is lekker dik en voedend, maar toch ook weer luchtig en makkelijk smeerbaar. De body cream plakt niet en trekt snel in. Ik heb na het aanbrengen een lekkere zachte huid en ruik de geur nog goed.

DSCN5210.JPG

Het tweede product is de ‘Reflection’ ultra caring hand lotion met eucalyptus en rozemarijn. Deze crème zit in een pomp flacon, dat vind ik wel prettig, omdat het hygiënischer werkt. Helaas blijft er na gebruik wat van de crème in het pompje zitten, waardoor het hard word en je de volgende keer dat je hem wilt gebruiken moet oppassen dat het er niet te hard uitspuit.

|€13,- 300 ml|
DSCN5184.JPG

Bij deze lotion is de substantie vrij dun, maar niet waterig. Hij is makkelijk uit te smeren, en trekt wederom ook super snel in! Ik heb daarna geen plakkende handen, ze voelen juist zacht en verzorgd.
De geur ruikt in de flacon lekker fris en bloemig, maar op mijn huid valt de geur weg, en ruik ik heel ver weg nog een beetje rozemarijn.
DSCN5194.JPG

Dit waren de twee producten van Rituals! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

2 gedachtes over “Two Things |Rituals|

Geef een reactie

