|Shoplog 2# Essen|

Beauty

Hoi!

Eergisteren heb je deel 1 van mijn aankopen al kunnen zien, en vandaag laat ik het tweede gedeelte zien met producten van DM.
DM is een Duitse drogisterij waar ze veel producten verkopen die goedkoper zijn dan in Nederland. Ook hebben ze andere merken zoals Balea, Bebe, P2, en Trend It Up.
Mijn zusje, tante en ik zijn dan ook weer super goed geslaagd bij DM en daarom laat ik hieronder een aantal spullen zien!

DSCN5264.JPG
Balea is ons favoriete merk dat te koop is in de winkel, en daar heb ik dan ook het meeste van gekocht. Dat komt vooral door de lekkere spullen die ze hebben en de lage prijzen!
We nemen daarom altijd een voorraadje mee, zodat we weer lang voort kunnen. Hierboven liggen twee douchegels met de geuren Passievrucht en Fresia en ook Limoen en Munt. Beide kosten €0,55 per stuk.

DSCN5267.JPG
Ook nemen we elke keer een aantal van deze badschuimflessen mee, maar we gebruiken ze als douchezeep. Hele lekkere zepen met heerlijke geuren. Beide kosten €0,95 per stuk.

DSCN5271.JPG
Verder nam ik een pakje met scheermesjes mee, want die werken altijd prima. Een pakje kost €1,95. Daarnaast ligt een tubetje handgel, om je handen met te reinigen als je bijvoorbeeld vieze handen hebt gekregen en nergens je handen kunt wassen. Er zit een rubberen houder omheen, waardoor je hem ergens aan kunt hangen! Deze heeft een bessengeur, maar er was ook een appel variant. €1,95

DSCN5269.JPG
Ook kocht ik een bodyspray met een watermeloen geur, super lekker voor de zomer! €1,95.
Qua make-up heb ik niet veel gekocht. Ik nam een mascara mee van P2 €3,95 en een blauw nagellakje van Trend It Up €2,25.
Als laatste kochten mijn zusje en ik drie verschillende soorten Invisibobble elastiekjes. We kochten de gewone in een donkerblauwe kleur, hele dikke in een zwarte kleur en mini’s die transparant zijn.

Dit waren mijn aankopen van een dagje shoppen in Essen! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|Shoplog 2# Essen|

Geef een reactie

