Kneipp |Limited Edition Zomer 2016|

Beauty

Hoi!

Een paar maanden geleden schreef ik een blogpost over twee Kneipp limited edition douchegels met winterse, warme geuren. Vandaag laat ik de nieuwe douchegel zien voor de zomer met een lekkere frisse geur!

Deze keer heeft Kneipp een Limited Edition douchegel met Limoen en Mint geur uitgebracht. Lekker fris en fruitig wat ik perfect bij de zomer vind passen. Eigenlijk een Mojito voor onder de douche!

Ik heb de tekst op de achterkant geprobeerd te vertalen:
De Kneipp verzorgende aroma voor onder de douche ‘Zomergeluk’ geeft je het gevoel van een onbezorgde zomerse dag. De pittige geur van de limoen en frisse munt, kan de zomer nog mooier zijn?

                                                    |Zomer, Zon, Geluk|

DSCN5355.JPG

Ik vind de douchegel heerlijk fris ruiken, en echt perfect voor de zomer. Voor zowel de ochtend als avond geeft de douchegel je een frisse boost. De geur blijft na het douchen nog even hangen, maar is niet vervelend. Ik denk dat mannen deze douchegel ook heel erg lekker zullen vinden. Mijn huid is na het douchen niet droog en voelt fijn aan.

De douchegel zit in een tube van 200 ml. en kost €2,95.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Kneipp |Limited Edition Zomer 2016|

Geef een reactie

