|Beautyglossparty + shoplog|

Beauty, Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Het is alweer een week geleden, maar ik vond het alsnog wel leuk om een kleine blogpost te schrijven over de laatste Beautyglossparty.

Voor degene die de Beautyglossparty niet kennen, dit is een feestje dat georganiseerd door Mascha van Beautygloss.nl. Ik ben er vorig jaar ook geweest, en toen ik hoorde dat dit waarschijnlijk wel de laatste keer zou zijn, hebben mijn zusje en een vriendin meteen kaartjes gekocht.

Dit keer was het thema”Pastel Perfect’, wat ik zelf nog best lastig vond, aangezien ik helemaal geen pastelkleurige kleding in mijn kast heb hangen! Uiteindelijk heb ik mijn nagels in een pastel paarse kleur gelakt, zodat ik toch nog een heel klein beetje in het thema was.

Het feest begon om 11.00, maar wij stonden al ruim optijd bij de Beurs van Berlage, zodat we snel naar binnen konden. Bij de ingang kon je muntjes halen die je kon besteden aan een macaron, een bakje popcorn en een bekertje limonade. Ook stond er in één van de hallen een roze chocolade fontein.

Macaron.jpg

Nadat we muntjes hadden gehaald en even rond hadden gelopen zijn we naar het podium gegaan waar Mascha om 12:00 de party opende. De presentator van dit jaar was Rutger van het Youtube-kanaal ‘Furtjuh’. Hij deed het erg leuk! Ik vond Mascha er mooi uitzien, ookal had ze haar arm in het gips. Na de opening kwam TP4Y optreden. Ze zongen o.a. hun nieuwe single ‘Blush’.

Vervolgens zijn we lekker rond gaan lopen door de beurs. Er waren drie hallen waar allerlei stands stonden van merken die producten verkochten en waar je ook dingen mocht testen. Een aantal merken waren Lush, W7, NYX, MaxPro, Anastasia Beverly Hills en nog veel meer. Ik vond het jammer dat het behoorlijk druk was overal en ook erg warm. Uiteindelijk heb nog wel een aantal leuke dingen gekocht!

Ik kocht een beurs editie ‘Blux’ box met leuke beautyproducten om uit te proberen. Gewoonlijk kun je een abonnement nemen op deze doos voor €15,- per maand, maar deze
keer kon je hem kopen voor €7,50. Ik vind dit erg leuk idee om nieuwe dingen te proberen!
In deze box zit:
– Kueshi – Soft Feel Créme
– Earth Kiss – Revitalise Sheet Mask
– Batiste Droogshampoo
– Sensual Body Balsem
– Bergman – Purfication (masker)
– Shisheido – Protective Moisturizer
DSCN5366.JPG

Ook kocht ik een ‘Allure Kristalpad’ pakketje. Hierin zitten twee houdertjes om de pads op te plakken zodat je gemakkelijk ongewenst haar kunt verwijderen. Daarbij zat nog een navulpakketje en een bodycréme. Ik heb al eens eerder deze manier van ontharen geprobeerd en ik vind het heel fijn en goed werken!DSCN5368.JPG

Qua make-up heb ik ook nog een aantal dingen gekocht. Allereerst een Sleek Candy Tint Balm met de leuke naam Marshmallow.
DSCN5403.JPG

Bij NYX kocht ik drie producten, een mascara en twee Butter Glosses met de namen ‘Apple Strudel’ en ‘Éclair’.
DSCN5407.JPG

Als laatste kocht ik twee Tanya Burr nagellaken. De bordeaux rode kleur heet ‘New York Night’ en de roze heet ‘Mini Marsmallows’. Ik ben erg benieuwd of ze mooi dekken!DSCN5400.JPG

Toen het weer tijd was om naar huis te gaan, kregen we van de lieve hostesses een goodiebag mee. Dit was een paarse Andrélon tas met een aantal leuke spullen!
DSCN5408.JPG

Het was een hele indrukwekkende, maar vooral gezellig dag!

Xoxo Saspiration

4 gedachtes over “|Beautyglossparty + shoplog|

Geef een reactie

