Cachet |Argan Bodycrème |

Beauty

Hoi!

Op de Beautyglossparty kocht ik een pakketje Kristalpads waar ik deze bodycrème van het merk ‘Cachet Cosmetics’ bij kreeg. Ik kende het merk nog niet, maar ik was erg nieuwsgierig naar dit product omdat er Arganolie inzit, wat ook wel het vloeibare goud wordt genoemd.

DSCN5397.JPG

Ik vind het uiterlijk van de tube er mooi en strak uitzien. Op de achterkant van de tube staat:
Verfrissende en verzorgende Argan Crème. Bevat Argan-olie, welke uit de vruchten van de Arganboom (Argania spinosa) worden geperst. Bruikbaar voor het hele lichaam. Geschikt voor alle huidtypes.
Gebruik: dagelijks. Vrij van parabenen.

DSCN5386.JPG

Ik moet de crème met vrij veel kracht uit de tube knijpen, omdat de structuur aan de dikkere kant is. De geur vind ik meteen erg lekker en doet mij denken aan het Watermelon and Lychee drankje van ‘Water & What U Need’.
De crème smeert gemakkelijk uit, en trekt heel erg snel in. Na het aanbrengen heeft mijn huid een gezonde glimmende gloed, erg mooi! Ik heb hierna geen plakkerig gevoel en een zachte huid.

DSCN5394.JPG

Ik vind deze bodycrème heel fijn, en mijn zusje en moeder zijn beide ook erg te spreken!
De prijs vind ik alleen wat minder leuk, deze kost namelijk €29,95. Toch zou ik deze tube misschien nog wel eens aanschaffen, omdat ik hem erg lekker vind.

Xoxo Saspiration

Voor meer informatie kun je terecht op de website van Cachet.

2 gedachtes over “Cachet |Argan Bodycrème |

Geef een reactie

